چرا مشتریان پنل اس ام اس و پیامک تبلیغاتی ما را دوست دارند
نوشته شده توسط : niksms
  •  یکی از دغدغه های دیجی کالا، حفظ اطلاعات محرمانه ای است که به واسطه استفاده از سرویس های برنامه نویسی ، برای ارتباطات داخلی شرکت و ارتباطات شرکت با مشتریان به وجود می آید. این مهم که شرکت نیک اس ام اس با ترکیب توامان شعار و عمل خود در تبدیل شدن به یک الگوی امانت داری موفق عمل کرده، نظر ما را برای استفاده از سرویس های فوق العاده این شرکت جلب و تا کنون با کمال آرامش و اطمینان خاطر به همکاری با این شرکت ادامه داده ایم. از همین فرصت برای تشکر از آنها استفاده کرده و کمال قدردانی خود را نسبت به این سطح کیفیت در خدمت رسانی، مسئولیت پذیری و امانت داری اعلام می داریم. امیدوارم در کنار هم همواره موفق و همراه باشیم.
    مهدی رضایی، مدیر ارشد اجرایی، شرکت دیجی کالا
  • نیک-آوید-شریف
     ارائه سرویس های  ساعته و  روز هفته به ما این امکان را داده است تا بتوانیم با مخاطبانمان در هر نقطه جغرافیایی ممکن و در هر زمانی که تمایل داشته باشیم ارتباط برقرار کنیم. به عنوان یک مدیر اعتقاد دارم، روش های بازاریابی بر پایه ارسال اس ام اس، یک مسیر ارتباطی مستقیم، سریع و مقرون به صرفه است که امکان ارتباط دوطرفه بین شرکت و مخاطبانش را فراهم می کند، این سرویس باعث شده است بتوانیم بلافاصله از پیام های مخاطبین خود باخبر شده، نظرات آنها را در زمینه های مختلف، کسب کرده و کیفیت و سرعت خدمت رسانی به آنها را با توجه به این بازخوردهایشان، افزایش دهیم. امروز بیش از پیش از رضایت آنها از کسب و کارم مطمئن هستیم .
    داریوش معیری، مشاور حقوقی و قراردادها، شرکت نیک آوید
  • شرکت-پاراکس
     نیک اس ام اس، ابزاری است قدرتمند، سریع و البته امن. امیدواریم مسیر پیشرفت را ادامه دهند تا در کنار هم بتوانیم از خدمات خوب آنها بهره بیشتری ببریم. سرویس ارسال پیامک این شرکت کمک زیادی به رشد مشتریان شرکت ما و سرعت و دقت در خدمت رسانی به آنها کرده است. کیفیت بالای ارسال باعث شده است تا به راحتی و بدون نگرانی سرویس های مالی را به این شرکت وصل کنیم و با مشتریان خود ارتباط موثر برقرار کنیم. یکی از مهم ترین مسائل در کسب و کار آنلاین، سرعت پاسخ دهی ماست که باعث می شود مشتری از خرید خود لذت بیشتری ببرد، برای رسیدن به این سطح سرویس دهی، ما از سرویس های فوق العاده این شرکت استفاده می کنیم.
    کامران هنرجو، مدیر عامل، شرکت پاراکس




:: برچسب‌ها: پیامک , ارسال پیام کوتاه , سامانه پیام کوتاه , پنل ارسال اس ام اس , ارسال پیامک انبوه , سامانه ارسال پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: